Vystavení UV záření snižuje riziko rakoviny děložní sliznice

Vystavení UV záření snižuje riziko rakoviny děložní sliznice

Veldhoven, Holandsko, 6. července 2009 (SRF) –  Riziko endometriálního karcinomu u žen, které často navštěvují solárium je o 40% nižší než u těch, které solária nenavštěvují. Studie prováděná švédskými vědci byla publikována v British Journal of Cancor (Britský časopis pro rakovinu) došla k následujícím závěrům:

„Výzkumný tým připisuje závěry tomu, že vyšší hladina UVB paprsků, která je spojována se solárii, efektivně zvyšuje hladinu vitamínu D v lidském těle, obzvláště v zimních měsících. Vitamín D hraje významnou roli ve zdraví buněk, jak ukázal lékařský výzkum,“ vysvětluje Ad Brand, mluvčí SRF.

Endometrial Carcinoma (rakovina děložní sliznice) je nejčastější forma rakoviny dělohy. Tato švédská studie je první studie, která zkoumá otázku, zda existuje spojení mezi solárii a rizikem tohoto typu rakoviny.

info@sunlightresearchforum.eu

www.sunlightresearchforum.eu


RELAX


UPOZORNĚNÍ

Vážení zákazníci, příznivci opalování v soláriu. V poslední době se v našich mediích objevily poplašné zprávy o škodlivosti opalování. Domníváme se, že všeho moc škodí a proto jsme se rozhodli zveřejnit stanovisko Evropské Asociace Solárií (European Sunlight Association ESA): ZDE 

 Připojte se k nám: